Descripció
Sulex és un bonic, modern i acollidor apartament amb capacitat per a 4 persones. L'apartament està totalment reformat i molt ben decorat amb mobiliari de qualitat. Equipat amb aire condicionat centralitzat per totes les estades té connexió wifi gratuïta i 2 piscines comunitàries. Situat al bell mig de S'Agaró on podràs trobar tot tipus botigues, cafeteries, restaurants ia tan sols 5 minuts a peu de la platja i Camí de Ronda un dels bells de la Costa Brava.
L'apartament té 2 habitacions, un bany complet amb dutxa i un lavabo. El balcó és ampli tipus terrassa, la cuina està totalment equipada amb microones, rentaplats, cafetera, torradora, petit safareig etc..
Dormitoris
Dormitori 1 : Habitació doble amb llit de matrimoni (180x200) el matalàs és de bona qualitat, armari molt complet il·luminat, Smart TV.
Dormitori 2: Habitació doble amb dos llits individuals (90x200) gran armari il·luminat i Smart TV.
El saló menjador és ampli i lluminós, la decoració és bonica, càlida el sofà és molt complet i còmode, el televisor amb Smart TV, té sortida directa al balcó.
El balcó és molt ampli tipus terrassa, té una taula amb cadires preparada per gaudir d´un tranquil esmorzar o del teu còctel preferit a la nit i també té un petit espai chill out.
A la darrera planta de l'edifici trobarem les dues piscines comunitàries, una de gran i una altra d'infantil amb unes boniques vistes de la badia de S'Agaró.
L'apartament disposa de dues places de pàrquing privades gratuïtes una per a un cotxe i l'altra per a una motocicleta, bicicletes...
El pàrquing és cobert i està situat just a sota del mateix edifici i es pot accedir directament des de l'ascensor.
L'apartament inclou:
- Aire condicionat.
- WIFI
- Roba de llit
- Tovalloles
No s'accepten festes ni grups de joves amb menys de 25 anys.
El preu de les despeses de neteja inclou: neteja final, llençols i tovalloles.
Les reserves de més de 15 dies inclouen un canvi de llençols i tovalloles.